Stílusos befektetés a férfiasság nevében

közület

MI KELL A FÉRFINAK?

Újra divatba jött az egyedi és ápolt arc- és fejszőrzet, egyre több férfi fedezi fel magának a borbélyszalonok férfiklub jellegű szellemiségét.

Régi megrendelőnk megkeresésére barber shop tervezésébe fogtunk, mely első lépésben érdekes kutatások elvégzésre sarkallt minket. Elmerültünk a mai férfiasság témájában, annak érdekében, hogy valóban olyan üzletet tudjunk tervezni, ahol jól érzi magát egy modern, igényes férfi.

A soproni Wabi szépségszalon (melyet 15 évvel ezelőtt szintén a MYD-II belsőépítészei terveztek) új részlegének tervezésekor a legnagyobb kihívást az jelentette, hogy miként tudjuk hozzáilleszteni a már meglévőkhöz az új funkciót, mindezt úgy, hogy egy sztereotípiáktól és elcsépelt megoldásoktól mentes, barber shopot hozzunk létre.

Fontos volt az exkluzivitás és a természethez közeli, maszkulin dekorációs elemek használata.

Egy valamire való férfi-barlang persze nem működhet némi játékosság nélkül. Erről a tükrök hátuljára elhelyezett régi vágású úriemberek képei gondoskodnak. Az újonnan érkezők így nem a másik vendég arcát látják meg először, hanem a megrendelő életében meghatározó férfi családtagjairól készült portrékat.

Csapatunk ennél a projektnél egyfajta üzleti tanácsadói szerepkört is vállalt. Javaslatokat tettünk a belső kialakításon kívül arra is, hogy az alaptevékenységen kívül hogyan tudnak a kiegészítő szolgáltatások esztétikusan és funkcionálisan megjelenni, mindez pedig hogyan lesz fenntartható, miként működik hosszú távú befektetésként.

Belsőépítészet: Finta Csaba, Méhes Nóra
Látványterv: Csikós Márton